Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016

Τι είναι οι Οικογένειες Ουράνιο Τόξο για τα μέλη και τους φίλους τους.

Αυτή τη χρονιά στα ενημερωτικά φυλλάδια της ομάδας είπαμε να μην ξαναπούμε εμείς «τι είναι» οι Οικογένειες Ουράνιο Τόξο. Να αφήσουμε τα μέλη και τους φίλους μας να πουν εκείνοι τι είναι η ομάδα γι’ αυτές και γι’ αυτούς. Παρακάτω θα διαβάσετε μερικά από όσα μας έγραψαν όσες και όσοι ανταποκρίθηκαν σε αυτό το κάλεσμα.  
Οι Οικογένειες Ουράνιο Τόξο είναι εδώ, δυνατές, συσπειρωμένες και έτοιμες να διεκδικήσουν μέχρι να γίνουν όλες οι οικογένειες ίσες.

Θα ήθελαν να ευχαριστήσω την ομάδα «Οικογένειες Ουράνιο Τόξο για όσα κάνουν για εμάς και τα παιδιά μας. Για τον αγώνα τους, για τα δικαιώματά μας σαν γονείς και για το ότι το παιδί μου μέσα σε αυτήν την ομάδα μπόρεσε και είδε ότι δεν είναι το μόνο παιδί με δύο μαμάδες…. Θεωρώ το έργο τους άκρως απαραίτητο για όλους και όλες μας και τους ευχαριστώ πολύ από καρδιάς. Καίτη 
Για μένα οι Οικογένειες Ουράνιο Τόξο είναι ο πιο εύκολος τρόπος για να μιλήσω για τη ζωή και τις επιλογές μου. Αυτή μου  η ανάγκη να κοινοποιώ τον προσωπικό μου χώρο. Αφορά τόσο σε ένα γενικό περίγυρο όσο και στον "πιο δικό μας" χώρο , αυτόν της λοατκι οικογένειας, αφού η οικογενειακή ζωή είναι μια οικογενειακή υπόθεση που χωράει μεγάλη κουβέντα. Έλενα 
Οικογένειες Ουράνιο Τόξο σημαίνει ελπίδα, αγάπη, κατανόηση, ισότητα, αγώνας, σεβασμός. Η ομάδα/ οργάνωση είναι ο πυλώνας κάτω από τον οποίο ερχόμαστε κοντά {ως οικογένεια - με όσα συνεπάγονται } για να αντιμετωπίσουμε τις καθημερινές προκλήσεις της κοινωνίας και απ´ όπου βρίσκουμε ελπίδα, αγάπη, κατανόηση, ισότητα, και σεβασμό για να συνεχίσουμε τον αγώνα μας για μια πιο δίκαιη και τίμια κοινωνία των ανθρώπων. Για τα παιδιά μας. Δήμητρα Τζιμοπούλου.
Έχω την ίδια υποχρέωση που έχεις και εσύ. Να αναγνωρίσουμε δηλαδή το δικαίωμά μας στην  επιθυμία να είμαστε χαρούμενοι, χωρίς ενοχές.  Μαργαρίτα
Οι Οικογένειες Ουράνιο Τόξο λειτουργούν για μένα σαν ένας κρύσταλλος  επανορθωτικός, με τη δύναμη του οποίου,  εγώ με όλους μου τους ρόλους (ως γυναίκα, λεσβία,  σύντροφος και μητέρα)  νιώθω καλά, είμαι απαρτιωμένη,  δεν είμαι ούφο, δεν έχω πράσινες κεραίες  όπως προβάλλει  πολλές φορές πάνω μου η κοινωνία μου, είμαι ισότιμο μέλος της και διεκδικώ σθεναρά το χώρο που μου ανήκει  και τα δικαιώματα μου για μένα και για την δική μου οικογένεια. Σας ευχαριστώ πολύ Οικογένειες Ουράνιο Τόξο! Μαρία 

Η οργάνωση "Οικογένειες Ουράνιο Τόξο", εξασφαλίζει κάτι ανυπολόγιστα σημαντικό : την ορατότητα των lgbt+ με παιδιά. Η ύπαρξή της υπογραμμίζει ότι το θέμα των οικογενειών με λοατκι* γονείς δεν είναι ένα ζήτημα προς σκέψη ή κοινωνική συνδιαμόρφωση, αλλά ένα ήδη τετελεσμένο γεγονός. Οι πολύχρωμες οικογένειες ήταν πάντα εδώ, υπάρχουν, διεκδικούν και εξελίσσονται. Γιατί τις δημιουργεί κάτι άφθαρτο, που δεν υπακούει σε νομοθεσίες και δε ζητά άδεια για να γεννηθεί : η αγάπη. Και για όσες -ους δεν είμαστε ακόμα γονείς αλλά σκεφτόμαστε να γίνουμε, η οργάνωση αυτή είναι το σπίτι που ξέρουμε ότι θα μας καλοδεχτεί και θα μας δυναμώσει όταν το αποφασίσουμε.. Και την ευχαριστούμε για αυτό! Έλενα Όλγα Χρηστίδη 
Είναι δικαίωμα όλων των ανθρώπων να γίνουν γονείς ανεξάρτητα από τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό. Ως γιατρός και ως άνθρωπος είμαι βέβαιος ότι ένα παιδί  χρειάζεται χρόνο αγάπη και σταθερότητα. Γαβριλιάδης Σταύρος, αλλεργιολόγος παίδων /ενηλίκων
      
Θα μπορούσα να ζω δίχως να γνωρίζω και πολλά, δίχως να γνωρίζω τα δικαιώματά μου, δίχως να χω μια υποστήριξη εκτός από τον άνθρωπο μου! Για μένα, Οικογένειες Ουράνιο Τόξο, είναι μία οικογένεια, που μπορεί να με στηρίξει, να μιλήσει για μένα, να εκφραστεί για μένα. Να με βοηθήσει να αντιμετωπίσω το οποιοδήποτε πρόβλημα, να βοηθήσει για ένα καλύτερο αύριο για μένα, την σύντροφο μου και τα παιδιά μας. Πρέπει να στηρίξουμε αυτό το θεσμό, αυτή την οικογένεια, για να μπορούμε κι εμείς να έχουμε την στήριξη όταν την χρειαζόμαστε, την βοήθεια, που έχουμε τόσο ανάγκη άλλα κυρίως για να ζούμε ανάμεσα σε όλους ως ένα αλλά και ως άτομα. Για το σήμερα, για το αύριο όλων μας. Οραματίζομαι το μέλλον χωρίς να "πρέπει" να υπάρχουν ανάλογες δομές. Ένα μέλλον ισονομίας για όλους, χωρίς διακρίσεις που να αντιμετωπιζόμαστε, και εμείς και τα παιδιά μας, όπως όλοι οι άνθρωποι. Γιατί για τα αυτονόητα πρέπει να "δίνουμε" αγώνες, γιατί Γονιός γίνεσαι, δε γεννιέσαι..." Σ. & Χ.

Το να είμαι στην ομάδα των Οικογενειών Ουράνιο Τόξο σημαίνει πολλά για μένα. Καταρχήν είναι πολύ καλό που τα παιδιά μας μπορούν να γνωριστούν και να κοινωνικοποιηθούν με άλλα παιδιά που προέρχονται από διαφορετικά οικογενειακά μοντέλα από το συνηθισμένο οπότε να νιώσουν κι αυτά πιο άνετα με τη δική μας οικογένεια… Επίσης είναι πολύ σημαντικό που μπορούμε να βρεθούμε και με άλλους γονείς,  να μοιραστούμε και να συζητήσουμε , να ανταλλάξουμε απόψεις… Τέλος είναι πολύ καλό που , σαν ομάδα πια, μπορούμε να έχουμε πιο δυνατή φωνή για να διεκδικήσουμε τα δικαιώματά μας… Ιωακείμ  
Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να απαγορέψει σε έναν άνθρωπο να γίνει γονέας με κριτήριο την σεξουαλική του ταυτότητα για αυτό και η ομάδα “οικογένειες ουράνιο τόξο” είναι πολύ σημαντική για να αγκαλιάσει την επιθυμία σου και να σε βοηθήσει σε αυτό το υπέροχο ταξίδι της οικογένειας που δυστυχώς στην Ελλάδα έχει πολλά δύσκολα μονοπάτια γραφειοκρατικά αλλά και κοινωνικά. Οικογένειες Ουράνιο Τόξο μείνετε πάντα δυνατές είστε ένα βήμα μπροστά. Εβίτα Παρασκευοπούλου
Οι οικογένειες Ουράνιο Τόξο είναι μια ζεστή και όμορφη αγκαλιά για γονείς –και όχι μόνο- με όμορφες ανησυχίες για ένα καλύτερο μέλλον για τους ίδιους τα παιδιά τους , τα παιδιά μας… και για ανθρώπους που θέλουν και έχουν την ανάγκη μιας φρέσκιας ματιάς στο θέμα που λέγεται «οικογένεια» με όλες τις παραλλαγές της και τις τροποποιήσεις της. Οι άνθρωποι που αποτελούν την ομάδα έχουν την διάθεση για ενημέρωση και στήριξη μαζί με μια μεγάλη γκάμα δραστηριοτήτων των ίδιων και των παιδιών… το χαμόγελο και η αγάπη είναι τα θεμέλια και οι βάσεις αυτής της όμορφης πολύχρωμης ομάδας… ά! και το υπέροχο πολύχρωμο κέικ ουράνιο τόξο!!! Ελένη
Οι Οικογένειες Ουράνιο Τόξο είναι για εμένα μια συλλογική προσπάθεια διεκδίκησης του αυτονόητου: ότι δηλαδή εμείς οι λεσβίες όπως και οι gay πρέπει να έχουμε ακριβώς τα ίδια δικαιώματα και τις ίδιες υποχρεώσεις με τους straight όσον αφορά την δημιουργία και την λύση της οικογένειας και την απόκτηση παιδιών. Ράνια Καρά
Η ομάδα Οικογένειες Ουράνιο Τόξο, είναι μια "μικρογραφία" της ζωής που θα ήθελα, για εμένα σε λίγα χρόνια από σήμερα. Και αυτός ήταν ο λόγος που αποφάσισα να την συναντήσω για πρώτη φορά, για να δω από πρώτο χέρι, όλα αυτά που υπήρχαν μόνο στο μυαλό μου, να τα δω μπροστά μου και να δω, ότι μια οικογένεια ουράνιο τόξο, είναι κάτι το πραγματοποιήσιμο! Έλενα Ιλιάκη  

Όταν συνάντησα τις Οικογένειες Ουράνιο Τόξο: Στην αρχή μου είπαν: «Δεν υπάρχεις». Έτσι αποφάσισαν όλοι αυτοί, οι μεγάλοι και σπουδαίοι της ζωής μου: γονείς, συγγενείς, οικογενειακοί φίλοι, δάσκαλοι, προπονητές, πνευματικοί... Και συμφώνησα. Σιωπηλά. Ποιος ήμουν άλλωστε εγώ ν' αμφισβητήσω τον λόγο τους; Ένα εξάχρονο παιδί και τίποτα παραπάνω...Κι έτσι, μες στην ανυπαρξία, πορεύτηκα για τα επόμενα πολλά χρόνια της ζωής μου. Κι ύστερα, σαν κάτι ν' άλλαξε κι είπαν πάλι: «Εντάξει υπάρχεις, αρκεί να μην φαίνεσαι...». Άλλα τόσα χρόνια πέρασαν μες στην αορατότητα και στις ... ντουλάπες! Ασκούμενος στην τέχνη της μάσκας και της απόκρυψης. Με μεγάλη επιτυχία ομολογουμένως… Και τότε, «κοτζάμ λεβέντης» πια, έχοντας εκπληρώσει όλες μου τις υποχρεώσεις (κι όλες τους τις προσδοκίες: στρατό, σπουδές, καριέρα, λεφτά, αναγνώριση...), σαν να ψέλλισαν: «Εντάξει, ας φαίνεσαι και λίγο, να 'χεις τη σχέση σου, μην είσαι μόνος βρε παιδί μου, αλλά... όχι και να κάνεις κι οικογένεια! Και παιδιά!!!». Κι άλλα χρόνια πέρασαν, πολλά, φροντίζοντας, υποστηρίζοντας, περιθάλποντας  παιδιά και τις οικογένειές τους μέσα από την επιστήμη και το λειτούργημά μου. Με το δικαίωμά μου να είμαι αυτός που είμαι να ... πέφτει με το σταγονόμετρο, χωρίς όμως ποτέ να μου δοθεί έστω και η ευκαιρία να ονειρευτώ ότι θα κρατήσω στην αγκαλιά μου το δικό μου παιδί. Μέχρι τη στιγμή που συνάντησα αυτές τις οικογένειες. Οικογένειες ανθρώπινες, φωτεινές, πολύχρωμες. Γεμάτες αγάπη και συντροφικότητα. Οικογένειες από επιλογή. Κι από τότε όλο κι ονειρεύομαι: αγκαλιές, φωνές, χαμόγελα. Παιδιά... Στο δικό μου σπίτι. Στη δικιά μου οικογένεια. Στη δική μου αγκαλιά  αν τα χρόνια που πέρασαν τα αισθάνομαι άλλοτε πολλά κι άλλοτε βαριά, τόσο ώστε το όνειρο να φαντάζει μοναχά όνειρο, και πάλι δεν αποκαρδιώνομαι. Γιατί τώρα ξέρω: όλα τούτα τα παιδιά που όλα τα προηγούμενα χρόνια φρόντισα, μεγάλωσα κι αγάπησα μ' ανιδιοτέλεια κι αγάπη αληθινή, αυτά τα παιδιά θα έχουν το δικαίωμα να κάνουν τ' όνειρό τους πραγματικότητα: να φτιάξουν ό,τι οικογένεια λαχταρούν, όσο πολύχρωμη τη λαχταρούν. Γιατί τώρα ξέρω: υπάρχουν οι Οικογένειες Ουράνιο Τόξο. Γιατί τώρα ξέρω: ένας άλλος, καλύτερος κόσμος είναι εφικτός... Β.
Οι Οικογένειες Ουράνιο Τόξο είναι για μένα σημαντικός σύμμαχος στο δύσκολο δρόμο της αναγνώρισης και κατοχύρωσης του δικαιώματός μου να είμαι ΛΟΑΤ γονέας και να μπορώ να δημιουργήσω, μαζί με τη σύντροφό μου, τη δική μας πλήρως ορατή οικογένεια και υγιώς ενσωματωμένη στην κοινωνία που ζούμε.
Από τις συναντήσεις των Οικογενειών Ουράνιο Τόξο κρατώ τη ζεστασιά της σύνδεσης και το αίσθημα ότι ανήκω σε μια μεγάλη οικογένεια που πιστεύει και αναγνωρίζει τον Άνθρωπο με εμπιστοσύνη στο δυναμικό του. Και μαζί τη δυνατότητα να μοιραζόμαστε όλες και όλοι τους προβληματισμούς και τις αγωνίες μας, καθώς μας ενώνει η κοινή επιθυμία να προσφέρουμε αγάπη, ασφάλεια και εμπιστοσύνη στα παιδιά μας, απαραίτητα συστατικά στοιχεία μιας οικογένειας, είτε αφορά ετερόφυλα  είτε ομόφυλα ζευγάρια. Ειρήνη.

Οι Οικογένειες ουράνιο Τόξο δείχνουν μια άλλη όψη που συνήθως έχει αγνοηθεί από τον πολύ κόσμο. Ο ομοφυλόφιλος μπορεί και έχει οικογένεια, παιδιά που τα αγαπάει και αυτός πολύ. Έχει τα ίδια προβλήματα αγωνίες και πολύ περισσότερες από όσο φαίνεται και αυτό γιατί  ακριβώς η κοινωνία  νομίζει ότι απλά η ομοφυλοφιλία είναι μια "ανωμαλία" Όχι, είναι αγάπη πρώτα απ΄όλα. Χριστίνα Κ.
Οι Οικογένειες Ουράνιο Τόξο είναι για εμένα η μεγάλη μου Αθηναϊκή Οικογένεια, το σόι που δεν με απέρριψε αλλά με αγκάλιασε, το παράδειγμα, η πράξη που συμβαδίζει με τα λόγια, το όνειρο που το βλέπω να λειτουργεί στους άλλους στην πράξη και που με βοηθάει να ελπίζω ότι το όνειρό μου αυτό είναι χειροπιαστό. Είναι μια ελπίδα που κανείς δεν μπορεί να σκοτώσει, να προδώσει ή να σταματήσει, γιατί έχω συμπαραστάτες την οικογένειά μου, τις Οικογένειες Ουράνιο Τόξο . Χάρης Τόρτο
Σε μια κοινωνία στην οποία τα ανθρώπινα δικαιώματα θα έπρεπε να είναι οικουμενικά, αδιαπραγμάτευτα και συνυφασμένα με την ανθρώπινη αξιοπρέπεια-ελευθερία, τα ΛΟΑΤΚΙ άτομα με τις οικογένειες τους βιώνουν καθημερινά θεσμικές και κοινωνικές διακρίσεις. Οι Οικογένειες Ουράνιο Τόξο  είναι εκεί για να ενώσουμε όλες και όλοι μαζί τις φωνές και τις δυνάμεις μας ώστε να ευαισθητοποιήσουμε και να διεκδικήσουμε την ορατότητα την δικιά μας και των οικογενειών μας. Έφη.
Οι Οικογένειες Ουράνιο Τόξο φέρνουν στο προσκήνιο τις δικές μας οικογενειακές σχέσεις, δεσμούς αγάπης και αλληλοστήριξης που δεν προκύπτουν απαραίτητα από δεσμούς αίματος ή σχέσεις σεξουαλικές. Τις κάνουν ορατές και ταυτόχρονα τις αναδεικνύουν σαν στοιχείο της δύναμής μας στον αγώνα για ίσα δικαιώματα. Η δημιουργία αυτής της ομάδας διευρύνει διαρκώς το χώρο μέσα στον οποίο μπορούμε να οραματιστούμε νέες οικογένειες, να διοχετεύσουμε κάποια από τη στοργή μας -γιατί έχουμε πολλή!- και να εξελισσόμαστε. Ειρήνη+Ειρήνη
Είναι σημαντικό σε έναν κόσμο που τα βλέπει όλα άσπρο μαύρο ή γκρι... να υπάρχουν οι οικογένειες ουράνιο τόξο... γιατί όλοι είμαστε διαφορετικοί αλλά πρέπει να είμαστε και ίσοι!   Αγγελική
Οι Οικογένειες  Ουράνιο Τόξο  γεννήθηκαν και έδωσαν χώρο στην ορατότητα, υπόσταση στο δικαίωμα στη γονεϊκότητα, φωνή στις  διεκδικήσεις.  Στο μωσαϊκό της διαφορετικότητας και στους αγώνες για την ισότητα και την ισονομία, κατάφεραν να αποτελέσουν μια ακόμα ψηφίδα που ενσωματώνει την αγάπη και την άνευ όρων αποδοχή, με μόνη τη συνθήκη αυτή για να σταθεί ζωή ολόκληρη, ανθρώπων μοναδικών. Πραγματικά ευτυχισμένων. Στεύη.
Για μένα, Οικογένειες Ουράνιο Τόξο σημαίνει οικογένειες. Με μαμάδες, μπαμπάδες, παιδικές πατούσες στα σεντόνια, ρυτίδες έγνοιας, αϋπνίες, γέλια, αγκαλιές, γέλια, αγκαλιές, γιορτή της μητέρας, γιορτή του πατέρα και κάρτες, πολύχρωμες, αυτοσχέδιες κάρτες. Κρατώ πάντα για το τέλος, ένα κερασάκι από τούρτες γενεθλίων. Όλων μας. Γιατί όταν έχουν γενέθλια τα παιδιά μας, έχουμε κι εμείς... Χάρις Παρασκευοπούλου

Η ανάγκη να νιώθεις πως έχεις συνοδοιπόρους γονεϊκότητας της διαφορετικής οικογένειας που ανήκει η οικογένειά μου είναι βασικό και απαραίτητο στοιχείο της ισορροπίας μας. Μαζί με αυτό και ότι σημαίνει για την επαφή γονέων και παιδιών, υπάρχει και ο αγώνας διεκδίκησης, νομικής κατοχύρωσης , ατονία του κοινωνικού αποκλεισμού και θεσμικής και κοινωνικής ισονομίας και ισοτιμίας. Ειρήνη.

Η ομάδα "Οικογένειες Ουράνιο Τόξο"  είναι η φωνή που κάνει ορατή την κάθε οικογένεια που παλεύει να έχει δικαίωμα στην ίση μεταχείριση από το κοινωνικό κράτος. Είναι η ομάδα που υπενθυμίζει ότι υπάρχουν οικογένειες που αν και πολύχρωμες βρίσκονται σε γκρίζα αμφισβήτηση. Γιάννος Τζωρτζάκης.

  • Ο θεσμός της οικογένειας στην Ελλάδα θεωρείται σημαντικός για την κοινωνική ισορροπία. Η σημερινή πραγματικότητα βέβαια δεν περιορίζει τον θεσμό αυτό σε μια μονοσήμαντη-κλασσική εκδοχή αλλά ουσιαστικά περιλαμβάνει και περικλείει όλες τις μορφές της οικογένειες. Βασικός και αξιολογότατος πυλώνας είναι οι Οικογένειες Ουράνιο Τόξο, γιατί εκφράζουν την διάσταση εκείνη, που περιλαμβάνει το διαφορετικό, το ισορροπημένο, το αληθινό, το αλτρουιστικό , το ρεαλιστικό. Είναι απαραίτητη η παρουσία και η δράση τους και είμαστε ευγνώμονες σε όσους δραστηριοποιούνται σε αυτές αψηφώντας τα δήθεν στερεότυπα. Μόνο έτσι μπορούμε να απελευθερωθούμε από τα δεσμά της συντήρησης και να κάνουμε επιτέλους ένα βήμα μπροστά. Γιώργος Φλωρεντής Ηλεκτρολόγος Μηχανικός  
  • Οι Οικογένειες Ουράνιο Τόξο είναι μια Μη Κυβερνητική Οργάνωση όπου συναντιούνται: LGBT γονείς (Lesbian, Gay, Bisexual, Trans γονείς), τα παιδιά των LGBT γονέων, LGBT άνθρωποι που θέλουν να γίνουν γονείς, φίλοι των ανθρώπων αυτής της οργάνωσης. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι μέσα σε αυτήν την οργάνωση βρίσκουν τον δικό τους «οικογενειακό χώρο». Γιώργος



  • Επικοινωνίαl: ouraniotoksofamilies@gmail.com
    http://ouraniotoksofamilies.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/ouraniotoksofamilies/

    Δεν υπάρχουν σχόλια :

    Δημοσίευση σχολίου

    Εδώ σχολιάζεις εσύ - Comment Here

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    Contact Us

    Name *
    Email *
    Subject *
    Message *
    Powered byEMF Web Forms Builder
    Report Abuse