Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

«Είμαι γκέι, είμαι Εβραίος, είμαι πατέρας, είμαι γιος

8% των δημοκρατικών συνέδρων ήταν ομοφυλόφιλοι


*  


«Είμαι γκέι, είμαι Εβραίος, είμαι πατέρας, είμαι γιος και είμαι βουλευτής από το Κολοράντο», δήλωσε ο Τζάρεντ Πόλις κατά την ομιλία του στο Συνέδριο, όπου ήταν πιο έντονη από ποτέ η παρουσία μελών του κινήματος για τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων. Κατά τη χθεσινή ημέρα μίλησαν τρία γκέι μέλη του Κογκρέσου, ενώ συμμετείχε αριθμός-ρεκόρ ομοφυλοφίλων συνέδρων - 486 και από τις 50 Πολιτείες, δηλαδή περίπου 8% των παρισταμένων.

(tanea.gr, 6/9/2012)


Πηγή: ΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ  

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ σχολιάζεις εσύ - Comment Here

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Contact Us

Name *
Email *
Subject *
Message *
Powered byEMF Web Forms Builder
Report Abuse